שאלות נפוצות

 

הזמנה ותשלום

האם אפשר לשלם גם בטלפון?

בוודאי, אפשר לשלם בטלפון בכל יום בשעות הפעילות שלנו (א’-ה’: 10:30 – 23:00 | ו’: 10:30 – 16:00)

תוכלו גם להזמין באתר בקלות ובמהירות ובלי להירשם או משהו בסגנון (:

איך אפשר לעדכן טלפון או פרטים אחרים בהזמנה לאחר ההזמנה?

צרו איתנו קשר בווטסאפ או בטלפון ונשמח לעזור 🙂

האם אפשר לשנות את הצבע של הדובי אחריי שהזמנתי?

במידה והדובי שהזמנתם עדיין לא נאסף לחברת המשלוח, ניתן לשנות את הצבע או כל דבר אחר בשמחה.

איך אפשר לוודא שההזמנה שלי התקבלה והכל בסדר?

צרו איתנו קשר בווטסאפ או בטלפון בצירוף מספר ההזמנה שלכם ונשמח לוודא שהכל תקין עבורכם.

איך אפשר לשלם?

בכרטיס אשראי, בביט, בהעברה בנקאית וגם בPaypal.
באיסוף מפרדס חנה או פתח תקווה או תל אביב, ניתן לשלם גם במזומן, כמו כן במשלוחים באיזור המרכז בלבד – ניתן לשלם במזומן לשליח גם כן.

משלוחים וזמני אספקה

כמה זמן לוקח למשלוח להגיע אליי?

משלוחים לוקחים 1-4 ימי עסקים לכל חלקי הארץ, לא כולל ימי שישי ושבת.
שימו לב שבמידה והזמנתם ביום רביעי בצהריים תחילת ספירת ימי העסקים תחל ביום שלאחר מכן כשהמשלוח יאסף מאיתנו (משלוחים נאספים מאיתנו בשעות הבוקר)
אבל בכל מקרה – משלוחים נמסרים מהר מאוד ואנחנו מוודאים ודואגים שכל משלוח שמוזמן באתר שלנו יגיע בזמן הכי מהיר שניתן אליכם.

 

מה העלות של משלוח עד לבית עם שליח?

משלוח מהיר עד לבית עולה 49 ש”ח בלבד, תוכלו לבצע הזמנה לדובי באתר והוא יגיע אליכם עד לבית.

הדובי מגיע ארוז?

כן, בטח, הדובי מגיע ארוז היטב בניילון עבה וקשיח בשכבה כפולה, בצירוף כרטיס הגרלה בלעדי בכל רכישה באתר.

האם צריך להיות זמין בכתובת כשהשליח מגיע?

רצוי, אבל לא חייבים. ניתן להיות זמינים טלפונית רק ולהסביר לשליח היכן ניתן להשאיר את ההזמנה (במקום בטוח) גם אם אתם לא נמצאים בכתובת בזמן ההגעה.

מה מיוחד בדובים שלכם?

דובי הענק שאנחנו מוכרים הם שמנים, פרוותיים, ונבחרים בקפידה לפני שנכנסים לקטלוג של האתר שלנו. אנחנו מוכרים רק את הדובים הכי איכותיים שקיימים ואחראיים על שביעות רצונכם.